divendres, 30 de maig del 2008

CURSA DELS TEMPLERS

Bones REDS
La meva ignorància dins el món d'internet em va jugar una mala passada al criticar la cursa dels Templers de la ciutat de Lleida, ja que desconeixia que el nostre bloc pot ser consultat per qualsevol persona anónima i aliena al club.
De ben segur algú de l'organització de dita cursa llegeix el meu comentari, em declararà persona "NON GRATA" de per vida, í com a president del club puc i degut al meu VETO puc vatar la participació d'algun soci en dita cursa.
Doncs, demano disculpes per les meves desafortunades paraules i em retracto del que vaig dir pel que fa a la cursa dels Templers.
Atentament
El PRESI

PD: Ni se os ocurra hacerla, es UN INFIERNO!!!!!!!!!!

1 comentari:

Alan ha dit...

Tranqui presi!!!
El blog el tenim capat per a nosaltres sempre i quan ningú no doni l'adreça a algú de fora.