dimarts, 7 d’octubre del 2008

Equipació

Hola companys!!!

Com ja sabeu soc gran seguidora dels vostres escrits, però la veritat es que no m'he llençat gaire en això d'escriure, crec que lo meu es xerrar... ;).

Aprofito que avui no ens hem vist per informar-vos de com està el tema de la comanda de l'equipació. M'ha trucat el nostre proveidor per comentar-me que no tenen en stock totes les samarretes de competició, i que ens les han de fer, per tant, la comanda s'endarrereix a 20dies.

No és la única mala noticia, es veu que no tenen de moment pantalons negres de cotó, així que li hem de confirmar si volem igualment els jerseis, o si preferim esperar o demanar alguna altra cosa.

Espero que les meves pròximes entrdes siguin més positives.

Ara a descansar! Que si no passa res raro, demà al matí matinaré per fer de radio als maratonians :)

1 comentari:

Xavi ha dit...

Hola REDS !!!!
Intentaré aportar una mica de llum a les darreres noticies.
1/ He rebut un fax amb el pressupost final per serigrafiar el material textil. 100 unitats=152€ (crec que nada mal no!!!!).
2/ He de lliurar a l'estadi un full amb una previsió del que necessitarem com a club per l'any.
3/ La tresorera i jo mateix iniciem els tramits a nivell bancari.
4/ A la meva empresa la gent te ganes de pagar i començar a lluir els nostres colors.
5/ Altres ...
Records i ànims que la cosa està en marxa, encara que la nostra posada de llarg s'haurà de demorar.
RECORDEU
TODO LO BUENO SE HACE ESPERAR!!!!