dijous, 1 de gener del 2009

DESITJOS PEL 2008

Hola REDS

Suposo que esteu al corrent de la meva lesió, però que en cap cas m'impideix o m'inhabilita per adreçar-me a vosaltres mitjançant el blog.
Així doncs desitjar-vos un FELIÇ ANY NOU ple d'èxits personals, profesionals i esportius (en l'ordre que vulgueu).

No us poseu tristos i no baixeu "la guàrdia", suposo que en tres mesos ja em pujaré al darrer vagó d'algun "trenecito" que faci voltes i voltes a la pista.
Fins llavors, FORÇA i UNA FORTA ABRAÇADA.

1 comentari:

correcaminos ha dit...

Hola presi, tot i estar a 1.000 km, ja pots veure que estic a l'aguait de les novetats.
Una vegada més, et desitjo que tinguis una molt bona entrada d'any i que et cuidis força de la lesió per estar el més aviat possible amb nosaltres.
Comentar-te que "misión cumplida" a la Sansi de Córdoba i que vaig passar els resultats juntament amb els dels col·legues de la Sansi de Barna, per tant no crec que trigui gaire en sortir alguna cosa.
Una forta abraçada i molts ànims des del sud!