divendres, 6 de març del 2009

Mitja marató i 10 km de Blagnac.

Bé, aquest cap de setmana nova participació massiva dels "reds" a Blagnac, en aquest cas 8 atletes (no està malament oi?). L'Speedy i el Vasco ho tornaran a provar a la mitja, per tal de superar l'excel·lent resultat de Gavà, mentre que Édgar, John, César, Miranda, la niña i el futbolista ho provaran als 10 kms.
Tanmateix "el futbolista" farà la seva primera sortida en grup i així viure l'ambientillo i poder donar les seves impressions.
Que tingueu tots molta sort i ja que estareu a Blagnac espero que correu com "avions" i ja donareu les vostres cròniques dilluns.

Salut!

1 comentari:

Carles Vallverdú ha dit...

Hola, sóc en Carles V “el futbolista”. La sortida de Blagnac va tenir moments bons, divertits i d’altres de més difícils. Per mi el que em va costar més i em va passar més factura a la cursa va ser el fet de matinar tant i dormir tan poc. Moments de “suspense” durant el viatge van ser quan en uns dels peatges ens esperava un gendarme i ens va demanar si portàvem cigarrettes (tots els que anàvem al cotxe ja temíem una multa per excés de velocitat de l’Edgar i potser arribar tard a la cursa).
La cursa la vaig trobar dura pel fort vent que bufava i els continus canvis de direcció que et trencaven el ritme, també una mica trenca cames per les pujades i baixades que hi havia a la part final. Una part fluixa dels organitzadors va ser les marques equivocades dels quilometratges. Quan vaig arribar a casa ho vaig comprovar en el google i em sortia una distància de 100 metres de més en l’últim kilòmetre, és a dir, la cursa de 10km en realitat en feia 10k100m.
Vull felicitar a tot l’equip pel bon ambient que es va mostrar en tot moment i per les marques que tothom va fer. Especialment felicito a l’Eva pel seu primer lloc (li tinc un especial afecte ja que va ser alumna meva ara fa uns quants anys i ara ens retrobem com a companys d’equip).
Una forta abraçada a tothom i a la pròxima cursa, més canya!!