dissabte, 26 de desembre del 2009

L'APA INFORMA: COM CREMAR LES CALORIES DEL DIA DE NADAL ?. 8a CURSA A PEU PEL RIPOLL -SABADELL-



CRONICA D'UNS TORRONS CREMATS:

26 de desembre de 2009 a les 11 del matí;
Gemma MASNOU i Pere ORDOÑEZ s'adjudiquen la 8ena edició. Una cursa marcada per la pluja i un recorregut força difícil a causa del fang.

Bé companys, ja tornem a ser... el correcaminos i jo hem participat en aquesta cursa. La veritat es que el David hem "va liar" i a mi com que no me gustan los líos !!!. Doncs q millor manera qe passar la matinal del dia de Sant Esteve; pluja, fred, fang ... molt fang i 500 valents/es disposats a cremar els torrons i els mojitos del dia 24 i 25. I la veritat (i parlo per mi) crec q ho vaig aconseguir.
10h30: Em trobo amb el correcaminos fen cua per recollir el dorsal i la corresponent samarreta tecnica (x cert molt xula ja us la ensenyaré). Darrers consells una mica d'escalfament (poc no sigui el cas que ens lesionem, jeje), observem gladiadors que fan molt bona pinta i ho comentem amb el correcaminos, però no ens deixem intimidar, els nostres atletes parlen a la pista. Per cert ens colem a les instal·lacions de la futura pista coberta per veure l'estat de les obres. NO LES QUEDA NAAAAA, està la cosa molt parada!!!.
Anem cap a la sortida i PUM. La sortida, en plan "Breakheard" (camp de futbol, 3 files de participants i a tope ja que tot va a parar a un embús qe et porta a fora de l'estadi).
Ja veig al David amb el grup de capdavant, bé la cosa va bé (penso). Lo meu es una altra guerra i m'acoplo a un grupet de 6 que fan bona pinta, o son ells q s'acoplen a mi?. Normal segur q pensaven: On va aquest "calamar" del barret? A veure quan aguanta?. Van passant els Kms i el del barret encara donant pel sac, pluja, fang i més fang. La cursa son 9,200 metres, pujes per un costat del riu Ripoll i després el baixes. Continuen caient o aumulant-se els Kms i del meu grup es van quedant alguns paquets. Veig al David a distància, ho comença a passar malament però el tio continua aguantant com un "jabalí", el perdo de vista, força "Deivid" i a x ellos.
Finalment fa 4a (per poc no pilla "cacho") i jo em conformo amb la 10ena posició. Personalment gens malament, bones sensacions.

PD: Passaré x alt qualsevol comentari sobre la meva indumentaria, a més estic convençut q es molt difícil aparentar q ets un pringat a no tenir en comte i després no tenen "memones" a repasar a un personatge amb barret, buf i de 40 anys, jajaja.
Fins aviat REDS.