diumenge, 10 de gener del 2010

L'APA CONTINUA COMPETINT I PASSEJANT EL NOM DEL NOSTRE CLUB A CATALUNYA.


Diumenge 08h00. Estadi Comunal. -6ºC.
Xavi: David, qué fem aquesta matinal de diumenge?.
David: I ... si anem a Ripollet? M'han dit que fan un cros.
Som-hi, en marxa direcció a Ripollet. Parada a Berga per fer un kfé. Temperatura exterior : -11ºC.
11h30 arribada a Ripollet. Cel descobert, solete i ambientazo. Recollida de dorsals, aplicació de vaselina (cada un la seva), una mica d'escalfament i cap a la sortida.
Començen les salutacions de rigor i en molts casos, salutacions bastant falses, sobretor quan veuen arribar al "correcaminos", jajaja. Evidenment, jo passo desapercebut, no represento cap perill, jejeje.
Ens toca correr amb els Juvenils, Juniors,Populars i veterans. Un infern, No es pot correr amb la "canalla", estant "xalaos", surten com a "gacelas" i a la mínima de canvi posen la reductora.
PUM !!! Sortida... "Que alguien pare este ritmo", "Estan pà llà" aquesta jovenalla. Ja veig al jove David FRANCOME amb els capdavanters, impossible seguir el seu ritme, així q plantejo la meva guerra particular.
Tinc a vista al "correcaminos", així q no vaig tant malament, doncs, vaig fent i passant cadàvers de xicots en edat "juvenívola" i algun d'altre que ja fa dies que s'afeita.
Ultima volta, el "correcaminos" pren el capdavant !!! Força David !!!. El perdo de vista, prou tinc amb aguantar saben que em queda una volta de patiment.
La volta es fa llarga, molt llarga, massa llarga. El terreny fangós i pesat, cada vegada més i el "calamar" del Xavi no ha portat claus així que amb voladores, hi han llocas al circuit sembla una pista de patinatge. No es tracta d'una excusa, ehhhhhhhhh.
Final, final. El David fa 5é de la general i com va essent habitual, 2on de veterans.
El que suscriu el present no sap la seva classificació general però aconsegueix una meritória 8ena plaça de veterans.
Per finalitzar fem un bocata de llom amb formatge amb una bona "birra" (que no estamos tan mal hombre) i ens deleitem veien la cursa dels élits, amb algunes cares conegudes. VAYA NIVELAZO !!!!
Finalment el "pesao" del correcaminos torna a pujar al podi i retornem cap el Principat, fen una parada al DECATLHON de Terrassa.
L'APA continua donant "guerra". Ara al cros.

2 comentaris:

correcaminos ha dit...

Efectivament un més que bon aperitiu pel Campionat de Catalunya. Recorregut i perfil molt dur, fred, amb trams de fang, de gespa alta i d'altres de terra dura, pujades, baixades etc.. Una mica de tot, vaja. A més de compartir cursa amb juvenils i júniors, cosa que fa que es rodi molt ràpid.
Per la meva part decideixo córrer amb claus (perquè jo si que els portava a la motxilla, je,je) i crec que tal com estava el terreny ho vaig encertar, exceptuant la part de terra dura, que feia que l'impacte fos mol dur pels bessons.

A la sortida, com bé diu "el presi", moltes cares conegudes d'antigues batalles.
Tret de sortida i com és habitual en aquests casos, 6 o 7 inmadurs que encara no s'afeiten i de diferents colors de pell, surten com si es tractés d'un 400. Desgraciadament amb ells es col·loca el manresà Ramon CAMPS (que aquest ja fa mols dies que s'afeita), per tant, com que és un rival directe i no el vull deixar escapar, m'uneixo al grup juntament amb un altre Ramon, en aquest cas el SENAR.

A mitja cursa ens adonem que cap altre veterà ens pot treure el pòdium i que serà cosa de tres. Tanmateix em dona la impressió que soc el que millor es troba i a l'inici de l'última volta faig un canvi. Ens quedem sols un junior marroquí i un servidor al capdavant de la cursa i agafem una distància considerable dels perseguidors, però el meu cor em diu: que fas animal? no veus que queden més de 2 km? aquest junior et matarà... Aiaiai, aiaai, aiaasi...
Efectivament no puc seguir el seu ritme, em quedo i a 500 m de meta em passen dos junior més i el meu rival directe Ramon Senar. Finalment 5é de la general i 2on veterà. A pesar de tot satisfet i pensant que he fet un gran entrenament pel proper Campionat de Catalunya.
En referència al Xavi, tot i que no li va anar malament, estic segur que amb claus li hagués anat molt millor.

Alan ha dit...

Felicitats als dos!!! Esteu representant al club com uns campions x tota la geografia catalana, i ara la setmana vinent estareu en la vostra salsa amb el cors curt de Vic, però més acompanyats amb el Cèsar i un servidor. Una pregunta: El presi no correria amb barret???
Ens veiem durant la setmana o a Vic.