dilluns, 5 de març del 2012

Mitja marató del Maresme 2012


Us passem la crònica del Jose Clavero sobre la mitja marató d'ahir que es va disputar a Calella. També us passem l'enllaç del resum de Esports 3 sobre la cursa on podem veure al nostre company en el grup de la segona classificada femenina.

Crònica:

Aquest cop com a únic representant red a la mitja marató del Maresme a Calella i campionat de catalunya. Desprès de fer la tirada llarga en la mitja marató de Barcelona, no arribava en gaires bones condicions. Un refredat em deixa tocat i fatigat, però finalment decideixo baixar i ja veurem. Un molt bon recorregut per fer bones marques, amb el problema del vent però ahir es va comportar. Durant l’escalfament em sento bé i recuperat. Em situo just darrera dels del primer calaix i es dona la sortida. Em sento molt bé, i passo els primers km amb bones cames. Passo el 10km a nivell de la meva mmp, 37:47, em situo dins d’un grup de 6/7 amb la segona fèmina. No paro de xupar càmera al costat de la fèmina. A la nit em veig al reportatge per Esports 3, jejeje! La fatiga arriba i la setmana anterior passa factura,  desprès d’una pujada em despenjo. No poc mantenir el ritme perdent uns 40 segons. Acabo sol i com puc amb 1:21:59 MMP posició 99.



Video resum:
http://www.esport3.cat/video/3981710/Resum-de-la-Mitja-marato-Costa-Maresme-Barcelona

Us volem destacar que el Jose ha rebaixat gairebé 4' la seva marca en mitja!!!! Moltes felicitats!!!