dimecres, 10 d’octubre del 2012

Oktoberfest red a Berlin. Andres Herrera

Aquests dies em ve al cap la que vam liar a Berlin!!! No us parlo del dia de la cursa, no, on jo vaig deixar passar a tot Déu!!! (quina gran persona...), sinó al dilluns dia de reflexió després de la marató...

Els politics fan el dia de reflexió abans, així els va...

Dilluns, primer dia post marató, sortim d'hora, bé és una forma de parlar perquè els Fedas els agrada això del llit... i las noies... bé, són noies... Sortim a donar un vol amb la intenció de veure tot el que es pugui veure caminant despres del 42km del dia anterior....

Veiem una casa okupa, em recordava el pis d’ algú... (era tot ordre); després vam pujar al “pirulo” de la tv, maques les vistes!!! I finalment, per sort o no, depèn, entrem a un local de l’Alexander platz a fer un bratwurst i una birra per recuperar-nos, serien les 14h quan vam entrar i no vam sortir fins a les 21h!!!

El que va passar en aquest període de temps sempre quedarà en el record dels que vam assistir, però des de la meva posició privilegiada penso que Andorra Turisme ens tindria que donar el pressupost d’aquest any i d’algún altre més, dir-vos que va ser espectacular!!! Tenim fotos que ho demostren... per això queda per al sopar de marató.

Salut i Km's

Andres